FANDOM


Stardust Magician
(ほし)(ずく)()(じゅつ)()
Back-EN
Japan-flag Romaji Hoshikuzu no Majutsushi
Creator LionHeartKIng
Attribute WIND WIND
Type(s) [ Spellcaster/Synchro/Pendulum/Effect ]
Level 8 Level2Level2Level2Level2Level2Level2Level2Level2
ATK / DEF 2500 / 2000
Pendulum Scale 1 Pendulum Scale 1
When a card or effect is activated that would destroy a card(s) on the field: You can negate the activation, and if you do, destroy this card.
Monster Lore
1 Tuner + 1+ non-Tuner monsters
If this card is Synchro Summoned: You can add 1 face-up Pendulum Monster from your Extra Deck to your hand, and if you do, Special Summon it from the hand, but it has its effects negated (if any), then you can place this face-up card in your Pendulum Zone. You can only use this effect of "Stardust Magician" once per turn. If this card is Pendulum Summoned: You can shuffle 1 face-up Pendulum Monster from your Extra Deck to the Deck.
Japanese lore
①:フィールドのカードを破壊する魔法・罠・モンスターの効果が発動した時に発動できる。その発動を無効にし、このカードを破壊する。

チューナー+チューナー以外のモンスター1体以上
このカードはルール上「スターダスト」カードとしても扱う。このカード名の①のモンスター効果は1ターンに1度しか使用できない。①:このカードがS召喚に成功した場合に発動できる。自分のEXデッキから表側表示のPモンスター1体を手札に加え、そのモンスターを手札から特殊召喚する。その後、表側表示のこのカードを自分のPゾーンに置く事ができる。この効果で特殊召喚したモンスターの効果無は効化される。②:このカードがP召喚に成功した場合に発動できる。自分のEXデッキから表側表示のPモンスター1体を選び、デッキに戻してシャッフルする。

Search Categories
GalleryRulingsErrataArtworksTipsTriviaAppearancesNamesLores


Language Name Lore
Greek Μάγος της Αστρόσκονης Όταν μία κάρτα ή ειδική ικανότητα έχει ενεργοποιηθεί που θα κατέστρεφε μία κάρτα (ή κάρτες) στην αρένα: Μπορείτε να απενεργοποιήσετε εκείνη την κάρτα, και αν το κάνετε, καταστρέψτε αυτή την κάρτα.

1 Συντονιστής + 1+ τέρατα μη Συντονιστής
Αν αυτή η κάρτα έχει καλεστεί με Κάλεσμα Συγχρονισμού: Μπορείτε να προσθέσετε 1 Τέρας Εκκρεμούς από πάνω από την Έξτρα Τράπουλα στο χέρι σας, και αν το κάνετε, Καλέστε το Ειδικά από το χέρι, αλλά έχει τις ειδικές ικανότητές του απενεργοποιημένες (αν έχει), επίσης μπορείτε να τοποθετήσετε αυτή την κάρτα στη Ζώνη Εκκρεμούς. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την ειδική ικανότητα του "Μάγος της Αστρόσκονης" μόνο μία φορά το γύρο. Αν αυτή η κάρτα έχει καλεστεί με Κάλεσμα Εκκρεμούς: Μπορείτε να ανακατέψετε 1 Τέρας Εκκρεμούς από πάνω από την Έξτρα Τράπουλα στην Τράπουλά σας.